Geçen bi bağırdım kadından çok erkek var diye hiç kıllarını kipirdatmadilar benim eşimde sağlıkçı o kadar utanıyor ki uzakta bekliyor kadınların içine asla girmek istemiyor ben çağrı atıyorum muayene esnasında başı yerde içeri giriyor bi edep öğrenin diycem ama nerde mubarekler yapmısliklarin haklı grurunu yaşıyorlar sanırım .....