Handegunas 45 günlük bebeğim var ve 9 cocuk doğurmus babannem kaldı yanımda koca bir tecrübe yani 😂 daha ben su verilmez demeden her emzirmeden snra yarım cay kasığı su verdi agzı pamukcuk olmasın diye birde süt kokarmış agızları ben babannemi dinledim hem ılık su bagırsaklarınıda gevsetti hiç gaz sorunu yasamadık tabi verip vermemek size kalmıs ama ben su verdiğimizi doktora söylediğimde yarım kaşıktan birşey olmaz dedi 😊 özellikle mama verdiğinizde su miktarını arttırın dedi