Handegunas canim bu benim 2. Gebeligim ilkinden olan tecrübemden yazayım.. anne sütü Allah tarafından çok güzel ayarlanmış bebek acıkıp kucağına aldığında emzirmek için süt önce çok sulu gelir o çocuğun su ihtiyacını karşılarmış çocuk emdikçe daha yağlı olmaya başlar süt oda karnını doyurması için olan kati kısımdır.. emzirirken farkedersiniz zaten.. her zaman önce sulu daha sonra bebek emdikçe katılaşır süt.. yani sadece anne sutu alan bebek icin suya ihtiyac yoktur.. InsaAllah gerek kalmaz diyelim ama mamayla beslenen bebekler öyle olmuyor malesef onlara azda olsa su vermek zorundasın.. Yani şuan düşünmene gerek yok bebeğin doğduktan sonra zaten iç güdülerin öyle guzel yönlendiriyor ki seni bebeğin dilinden en iyi sen anlıyorsun merak etme.. O zaman da neye ihtiyacı olup olmadığını çok güzel bir şekilde anlarsin😉