Damla________ Benim de 29+2 19 Ocak görünüyor 😱 ufak tefek eksikler var onları dogunca kismetse tamamlicam ihtiyaca göre. Hastane için çanta hazırlamak lazım
Mevsim123 essrakenan heyecan gerginlik mutluluk endişe hepsi bi arada ufak tefek eşyaları kaldı hazırız sayılırız 😍 kaç hafta sizin 😂 30+2 yiz biz 😇
YamacDemirinAnnesi essrakenan heyecan korku hepsi birarada beşiği kıyafetleri biberonları banyo ihtiyaçları bezi mendilleri hepsi hazır gene vardır eksikleri yavaş yavaş alıcaz aklımıza geldikçe , çantamızı hazırlamak lazımm🤣🤣☺☺
essrakenan masallah saglicakla da kucaklarimiza aliriz insallah arkadaslar😊bizde 30+4 olduk bugun bakalim yavas yavas aona yaklasiyoruz galiba sanki zaman hic gecmiyormus gibi olsada geciyor
Yagmurcal 8 kilo aldim 30+3 teyiz ellerimde ayaklarimda fazla sislik yok ama geceleri ellerim cok uyusuyo
Birmelekanesii Yagmurcal Bussam benım agrolarımda çok canım son zamanlardayım ya benım bebeğe kalbinde çok Küçük delik var dediler bende onun için gökhan beye gidiyorum evet bakıyor galıba rısklı gebelere
Seydaeksi 28.haftadayım bende sezaryen olacak 38.haftada alıyorlar genelde öyle olursa ocak ortası Doğum görünüyor.. 4kilo aldım şu ana kadar bakalım bundan sonra ne kadar alıcam😊
essrakenan 4 kilo cok iyiymis yaa.bende 6 kilo aldim ama son aylar cok kilo aliniyomus.insallah 10 kiloyu gecmem🙊
Feridealbayrak Bizde 30+3 olduk bugün bende toplamda 6 kilo almışım kıyafetlerimiz hazır yeni eve taşınıcaz odası yapılıyor şu anda babamız kızının doğumuna evi yetiştirmeye çalışıyor ocağın ilk haftası doğum gözüküyor bakalım😌
Damla________ 29+2 kızım suan 1.475 gr ben 43 tüm 53.8 oldum çok şükür bu güne kadar sağlık problemi yasamadık ilaç sadece gyno kullanıyorum sabahları. Dün nst ye girdim 😱
Damla________ Gozdem göğsümün altında böyle sıkıyor bi şey ara ara dün ya diyorum benim bu zaman kadar bulantım olmadı bu ne elim ayağım bosaldi alttan plesantaya bakti parmakcigiyla normal dedi nst ye aldı kalp atışlarını 20 dk dinledikten sonra sorun yok mide agrisi olur ara ara dedi şurup yazdı