essrakenan atesinannesi ozele gidiyorum ama bende bsy anlamadim bu isten🙂)hazirligimj da yaparken her iki cinsiyete gidecek tarzda yapiyorum dogumda bi surprizle karsilasmayim diye ama bakalim sona dogru iice kesinlesir belki
essrakenan Haticeyildiz aynen heyecan dorukta aona dogru iice heyecanlaniyoruz bizde bir an once kucuk melegimizi gormek opmek koklamak sevmek istiyoruz
essrakenan atesinannesi siz nerde oturuyorsunuz.benim kramp girmiyo oyle ama acayip bi mide yanmasi oluyor.ama bu haftalarda kramplar olabilirmis normalmis .sizinki tam olarak nasil oluyor
atesinannesi essrakenan boyle dusersinde kirilir ya bir yere oyle agri giriyor oturamiyorum daha bugun simdi basladi bagirarak kalktim ya istanbulda oturuyorum canim
essrakenan atesinannesi hm yok bende olmuyo ama kendinizi sicak tutun usutmeyin ondan da olablr belki.
atesinannesi essrakenan belki olabilir birde gecmeyen kuru oksuruk ve burnum tikanip aciliyo ilac icmiyorum ama nasil geçirecegkm bilmiyorum cok bitkin oluyorum sabahları
essrakenan atesinannesi Allah acil sifalar versin gecenlerde bende bi hastalandim grip olmusum bogazim falan sismisti.bende burnuma viks surdum cok ii geldi .balli sut icmistim bide meyve cayi yaptim.elma kabugu nar limon nane hepsini kaynattim ictim elhamdulillah simdi iim.sizede tavsiye ederim
atesinannesi essrakenan babamiz cok tedirgin ıhlamur balli sut limonlu cay iciriyor ama geçmedi bakalim bu ayin 13 dd gidicem doktoruma söylicek
essrakenan atesinannesi valla son aylarimiz yaza gelmedi ama kisin cok zor hep korkuyoruz hastalanicaz diye ama insallah tutulmayiz.
atesinannesi essrakenan ben cerrahpasa Hastanesinde yattım 3 gun boyunca antibiyotik tedavisi gordum kanımda mikrop cikti bebeğim ve ben tehlikedeydik suan iyi diyorlar ama bakteri var dahayla o yüzden iyilesemiyo olabilir miyim sence
essrakenan atesinannesi belki sizinki biraz daha agir geciyor olabilir ama doktorlar iyi dediyse iyidir siz icinizi rahat tutun .Insallah iilesirsiniz
crnmr essrakenan essrakenan heycan olmaz mı 27+2yiz yatak odası yanı beşiğimiz hasthne çıkışlarımız hazır odamız da yolda ufak defek şeyler kaldı onlar da inşallah yavaş yavaş olucak Allahın izniyle 🙏🏻
Mesude 29+2 haftalığız sadece beşik kaldı herşeyi hazır 20 Ocak ta görünüyo Doğum adet tarihine göre nasip artık
Yagmurcal Bizde 31+3 olduk 21 yasindayim ilk gebeligim cok heyecanliyim giysileri hazir odasi yapiliyo bi an once saglikla kucagima almak istiyorum minik kizimi 👨👩👧