dishonest canım korkma dayanıyor ben 10 haftadır yatıyorum artık hic biyerim tutmuyor benim kasılmam var rahim agzım kısa 20 mm 14 lere kadar düsmüstü suan 20 acılma da olmustu bebek zaten sürekli asagada dogum pozisyonunda yani anlıcagan hepsi var bende suan 30+5 olduk cok dua ettm cok cabaladm cok dayandm yemegi bile yatakta yedim simdi dogarsa hic üzülmem cünkü rabbim 10 hafta dayandıttırdu buna sükür 20. Haftadan beri bu var ozmn dogsaydı yasama sansı yoktu ama suan o sansı olması bile beni cok mutlu ediyor sükürler olsun az az gezinmeye basladım artk ne zaman yazdıysa ozmn gelicek ilaclarınızı düzenli kullan dıgınız ve Yattıgınz sürece hic birsey olmuyor korkmayın dayanıyor🙏🙏