Destina21 dishonest bende de bugün ağrı olunca gittim zaten 1 aydır baş aşağıydı.. 35. Haftadayım.. sancim ve kasılmalarım var .. Adalat hap verdi onu kullanıcam bakalım inşallah zamanında gelirler..
dishonest Betulpehlivan ay valla bugüne kadar hep 1 hafta öndeydi. Erken doğum riskini öğrendiğim hafta 3 hafta ileride olduğunu öğrendim. O da Allah’ın lütfu gerçekten. Çok şükür 🤲🏻
kbratsn dishonest 34 haftalıkken acilmam ve az bi sancıyla yattım hastane ye durdurdular şimdi 37 olduk bekliyorum gelsin diye görümcemin 5 cm acilmasi olmus ayni sekilde sanci hic yokmus onu da durdurmuslar 39 haftalıkken doğum yapmış
Gulsahural dishonest az evvel yorumunzu gördüm başka bi konuda oraya yazmak istemedim babalar için yok mu bi uygulama :(
dishonest Gulsahural bilmiyorum ki. Aslında bu uygulamayı babalarda kullanabiliyor. Ama forumda olmaları etik gelmedi bana.