Miraela Arkadaşlar post açmıştım bazı arkadaslar hatırlar. Ikıncı kızımızı bekliyorum allahın izni ile. Oncelikle şunu soyleyeyim, 37. Haftadan itibaren insan beklenti içeriğine giriyor. Ha dogurdum ha doguracagim diye. Ozellikle ben cok girdim havalara:) cunku herkes ikinci cocuk daha erken dogar demisti. Velhasıl tam 40+0 oldum bugün. Yalancı sancilarim var o kadar. Ilk dogumum 40+1de normal dogum oldu. Dün de, doktor kontrolüm vardı. Bebis henüz kanala bile girmemis keyfi de yerindeymiş. Moralim bozuldu. Fakat, ikinci gebelikte bebeğin kanala inmesi de bir den bir agri ile olabilir dedi doktorum. Hicbir belirtim yok :/ benimle ayni durumda olanlar surada bir toplanalım gerçekten moral olarak diplerdeyim 🤦♀️
Rabia06 Miraela bnmde 2. Kızım nasipse bizde şuan 37+5 haftalgz dedigin gibi bende cok havalara girdim 😂😂 1. Kızım 40+3 haftalıkken gelmişti dünyaya
Deletedmom277 Miraela bende 40+1 de doğurmuştum doktorum artık bu gelmeyecek en iyisi biz başlayalım demişti beklesek kim bilir daha ne kadar beklerdik zaman geçtikçe bebek ve anne içinde tehlikeli oluyor maalesef
Tenzile Şuan bende 40+0 ım hergun bı ümitle bugün olur diye düşünüyorum ama yok ağrı sancı da yok moralim bozuluyor benimde😀
Miraela Tenzile resmen ayni gun ayni hafta. :))) ben simdi cikicam tabana kuvvet yürüyüş yapacağım allahim insallah sabaha kadar saglikla gelir. Insan dogurmak icin bu kadar mi hevesli olur 😁
Miraela SevgibiR canim her hafta gidiyorum. Pazartesiye kadar süre verdi doktorum. Yarin da nstye cagirdi. Pazartesiye kadar gelmezse, suniyi basacak valla. Oy oy oy. O vermezse ben istiycem. 😁
Miraela Rabia06 sakın sakın yapmayın gercekten cok yiprandim. Her sancıda tetikte bekledim. Siz hep en son ihtimali düşünün gelecek diye.
Miraela Deletedmom277 evet pazartesiye kadar bekleyecegiz. Geldi geldi. Gelmedi suni sancı. :) nasil olacak onun stresi de ayrı
Miraela FiruzeHilal inan kac kilo hurma yedim kaç merdiven ciktim bilmiyorum :) kaderimse cekerim diyorum artık.
Miraela Figennn sizi hatirladim 37. Haftada konusmustuk taa 😁 sizde mi doğuramadınız. Masallahımiz var
CansuCaTurkmen 39+2 bizimki 3 haftadır kanalda ve hurma yürüyüş merdiven inip çıkma yapmadığım şey kalmadı nerdeyse. Kanala inmiş dendiği zaman çok büyük beklenti içine girmiştim oysa 38 de gelir filan diye 😬😂😂 daha çok beklerim gibime geliyo 😂
Miraela CansuCaTurkmen oda ayrı bir stres. Kanalda ama çıkmıyor 😁😁😁 buarada soyle okumustum bir sitede, bebek kanalda iken kasilma hissederseniz hafif ıkınmak açılmayı ilerletiyormuş. Bir araştırın isterseniz 🤷♀️
Mrstugrul CansuCaTurkmen CansuCaTurkmen doktorun kanala indigini nasil soyledi canim. Yani ultrasonda mi belli oluyo yoksa cati muayrnesindemi. Ben de 38 haftaligim ama bebekle ilgoli doktorun soyledigi tek sey basasagi konumda olmasi.
Merveoz CansuCaTurkmen 39+1 bizim kızda 36 dan beri yolunda baş aşağı ama gelmeye nyeti yok yürüyüşe devam bide hurmayı deneyim
CansuCaTurkmen Miraela ahhh yediğim hurmalar beni tırmalar resmen 😂😂😂 yokk yok ıkınma filanda işe yaramıyor bekleyecek günü varsa bekliyor gerçekten 🤷🏻♀️😬
Zeynep7492 Miraela Miraela bence ıkınmak yanlış olur doğumdan önce sancı çekerken bile ıkındırtmıyorlar bebegın kafası kanalda uzuyor dıye
Miraela CansuCaTurkmen aynen oyle bekliyor. Bekleyeceğiz. Dogurursanız yazın olur mu yada bir anda başlarsa falan 😁😁
Miraela CansuCaTurkmen bende oyle ya. Gecen gece 10 dakikada bir arka arkaya 4 ,5 kere sancim oldu. Dur bir surda uyuyayim dedim uyumusum. Yalanci sanci
SevgibiR CansuCaTurkmen şimdi 7 hurma yidim hergun üç yiyordum 🤒 bnce sarimsak yiyelim biz ben adet olamayınca sarimsak yiyordum ertesi güne geliyordu 😠 belki işe yarar
Miraela Rabia06 aynen öyle ama yinede dedigim gibi belli olmaz. Benden sonra hamile kalan tüm arkadaşlarım dogurdu mesela 😁😁