Miraela Figennn ahh ahh. Valla resmen mart olduk. 1 martta bitti. Yarına allah kerim. Dogurursaniz birsey olursa yazın bana. 😁
Miraela Figennn canim bugün kontrolum vardi. benim bugün sancim cikti ama düzensiz. Pazartesiye kadar bekleyecegiz. Gelmezse pazartesi suni sanci verilecek pazartesi sabah yatış dedi doktorum.
Varol Miraela benim 38+5gunlükken bıranda belime agrı girmişti simdi 3.ye hamileyim az mi hareket ediyon gün ıcınde
Miraela Varol valla cok hareket ediyorum evde zaten bir cocuk peşindeyim hep. Doktor senin rahim yapin boyle demekki gününü doldurmayi bekliyor dedi.
Miraela CansuCaTurkmen aynen oyle bekliyor. Bekleyeceğiz. Dogurursanız yazın olur mu yada bir anda başlarsa falan 😁😁
CansuCaTurkmen Miraela ayy inşAllah doğururuz da güzel güzel doğum hikayeleri yazarız ☺️ Ben her akşam doğuruyorum sanıyorum ama bakalım 😂🤦🏻♀️
Miraela Rabia06 aynen öyle ama yinede dedigim gibi belli olmaz. Benden sonra hamile kalan tüm arkadaşlarım dogurdu mesela 😁😁
Figennn Miraela Yazıcam kuzum snde yaz☺️ Ama hiç daha doğurucakmışım gibi hissetmiyorum😂 diyorlar ya hissediyolarmış doğuracağını yok o his daha🤣
Miraela CansuCaTurkmen bende oyle ya. Gecen gece 10 dakikada bir arka arkaya 4 ,5 kere sancim oldu. Dur bir surda uyuyayim dedim uyumusum. Yalanci sanci
CansuCaTurkmen Miraela benim yalancı sancılarım bile düzenli 🤦🏻♀️ Her akşam 9 da başlıyor 12 ye kadar düzenli aralıklarla diyorum kesin şimdi geliyo filan bi heyecanlanıyorum 😂😂 sonra bi güzel uyuyorum üzerine 😬
Miraela CansuCaTurkmen benimkiler de duzenli cok saçma 😁 ben artık kendimi bıraktım beklemeyi bıraktım sanirim dogursam bile dogmayacak galiba diyeceğim
Miraela Rabia06 yok ya son haftalar herkes yasiyor bunu kiminle konuştuysam. Ama iste beklememek daha iyi.
CansuCaTurkmen Miraela aynen evde doğurucaz bu gidişle sancıları umursamayıp 😂😂 nstde çıkıyomu peki sancıların ?
SevgibiR CansuCaTurkmen şimdi 7 hurma yidim hergun üç yiyordum 🤒 bnce sarimsak yiyelim biz ben adet olamayınca sarimsak yiyordum ertesi güne geliyordu 😠 belki işe yarar
CansuCaTurkmen SevgibiR 😂😂😂 ayy Allah yardımcımız olsun gerçekten ne yapacağımızı şaşırdık 😂😂😂 bende maydanoz deniyordum o zamanlarda maydanoz mu denesem 🤦🏻♀️ Hurma bi işe yaramadı 3-5-7 şeklinde yiyordum bende ama 🙊