Sare088 aynı şeyleri yaşamışız. Benim de kanamam oldu kanama alanı var dedi doktorum. Sonra alan daha da büyüdü. Ama bebeğin gelişiminde kalp atışında sıkıntı yoktu. 9.haftanın sonlarında kontrole gittiğimizde kalbi geçen hafta durmuş dedi. Çok zor bunları yaşaması. Tüp bebeğe kadar zaten çok yoruluyor insan hem maddi hem manevi. Tam oldu derken bir ay kanamayla uğraşma, kaybetme korkusu. Tam kanamam azaldı galiba yırttık derken kalp atışı durdu. Allah inşallah tüp bebeğe gerek duymadan nasip etsin sağlıkla size inşallah.