Sare088 daha 1 ay yeni olmuş sayılır zaten ortalama 40-50 gün sonra regl olunuyor. Kürtaj sonrası en az 2 regl bekleyip sonra korunmayı bırakmak en sağlıklısı çünkü rahim anca kendini toparlıyor. 3 kez kürtaj oldum 3ünde de farklı doktorlar olmasına rağmen en az 2 regl dönemi beklemem gerektiğini söyledi. Doktorunuz zaten bu konuda muhakkak size bilgi vermiştir, onun yönlendirmesine uymanız daha sağlıklı olur