Enisecik hayır bir sene oldu iyiym bir kere doktora gittim gebelik düşündüğüm sıra ilaç verdi nefes egzersizleri ve bikaç yaprak okumak için yazı verdi tekrar gel demişti hâla gebelik düşünme diye sonra ilk defa olmasına rağmen iyi gelmişti eşimde istememişti gideyim. Gitmedim ardık şuansa hamileyim iyi gidiyor çok şükür