Mervengin34 Sarı güzel canım. Ben odayı gri, mint ve beyaz kullancam diye, mint istedim. Gri ve sarı da çok uyuyor. Mint kullanmasam, kesinlikle sarı kullanırdım. Kıza da uyar, erkeğe de. Ben kahverengiyi, pek sevimiyorum. İnşallah mint de düşer, en kötü mağazadan değiştiririm ya. Küçük beşik var ama, kenarında file var, kumaş gibi ona koruyucu gerekmez diye düşündüm. Ama montesorriye şart.