Mervengin34 Buse1907 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ebebek-apolena-oyuncakli-bebek-besik-cift-tarafli-kenar-koruma-402164342 mint rengi burda var 42 tl :)
Mervengin34 Buse1907 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/ebebek-apolena-oyuncakli-bebek-besik-cift-tarafli-kenar-koruma-402164342
baykuskiz Yatak korumalik istanbulda olanlar icin 212 amv de karaca outlet mağazasında 20 tl ye vardi gecen hafta.
baykuskiz semazkcblc umarım siz memnun kalırsınız ben 1 yıl bile kullanamadan bozuldu maalesef sonra braun kulak olcerden aldim
[silindi] Yagmur9833 biz park yatak kullanıyoruz bence uygun fiyati ve kullanışlı mobilya almayı düşünüyordum ama şuan pek ihtac duymadım tavsiye ederim
Buse1907 @kubraa_93 Canım indirim postunda, nevresim aldığını yan korumalık, alacağını yazmışsın. Yatağın nasıl. Bende almayı düşünüyorum, ama olur mu olmaz mı bilemedim.
kubraa_93 Buse1907 Şimdilik anne yanı olarak aldık canım 6 aya kadar yatar diyorlar sonra ikeanın besiklerinden almayı düşünüyoruz nasipse onda kullanırım diye aldım indirimdeyken
Sevim97 1umutturyasamak canım ben aldım ama daha kullanmadım elime geldi güzel göründüğü gibi çıktı bebeword diye instgramda bi sayda benetonun aldım istersen bak bi
Zehrauygun Sevim97 bende o adresten aldm aynı şekil geldi güvenebilirsiniz tabi daha kullanmak nasip olmadı🤗
Sevim97 Sezgin ben weeweell aldım bugun civilden indirimdeydi temazsız 250den 165 e düşmüştü sanırım yanlış olmasın ama indirim var bi bakın
Buse1907 kubraa_93 Anladım canım. Bende bizim oda da kullanmak için, aldım bi tane ama ahşap değil, odasında montesorri aldık ama bu küçük gelir. İki tane de alsam, hoş olmaz dimi.
kubraa_93 Buse1907 Hmm ölçüler uymuyor ama iki tane alıp büyük kenarlarına takabilirsin kötü durur mu bilemem canım