iremzcn herkes bana fazla almamam gerektiğini söyledi zaten bi zıbın bile lazım olsa yada bişey biz evde bebiş bakarken babası bile alıp getirebilirmiş donsuz kalmaz merak etme dediler fazla almayalım bence bebeğin dogum kilosunuda bilmiyoruz 💕💕ama genelde kız bebekler erkeklere gore daha minyon oluyormuş büyük alışverişleri yapmakta fayda var bence maddi olarak rahatlatır erkenden yaparsak diye düşünüyorum