fimus Renklibiri yaa benimkide 16 haziran tahmin ediyoruz çok zor uzun kollu da giydirebilcek miyiz acaba hastane çıkışı ve uzun kollu zıbın aldım hepsi o kadar tatlı ki giydirebilirim inşallah