Benim de 18 Haziran ve yaz için 4 yarım kol 4 uzun kol ve 10 tane de 0 kol var 0-3 var 3-6 var 6-9 var karışık 8 tane patikli alt ve 4 tane üstü var şu an için teyzem de getirecek memleketten bir hurç içinde bir sürü takım ve şort pantolon ve ayakkabı falan var o yüzden ben başka bişi almayı düşünmüyorum genel hastane için ihtiyaçları alacağım daha cok