Ayyy kızlar bende de durumlar aynı. 39+0 dayız ilk doğumum olacak tam anlamıyorum da sadece genel olarak karnımda ağrı var doktor Çarşamba günü gel demişti ama sanki.bugun gidecem kontrole. Nişan lekelenme yok ama yürümekte zorlanıyorum hareket ederken bile karnım ağrıyor bu ne kadar daha sürecek