Elifffim ilk doğumum erken oldu buda erken doğabilir diyor doktorlar ilaç verdiler 32.hafta kullanmam için onlarda yan etki yaptı hastanede yatişim oldu iyi olunca taburcu edildim ilaç kullanmadığım için yürüyüş herşey yasak bebek aşagida evde bile hep uzanarak geçiriyorum