Sarkac Nur67 geçen ay artimed erken gebelik testi yaptım golgemsi çizgi çıkardı ywlanciymis erkende yapmam tam yalancı
Beyyzanurr Regl gününden bir gün önce test yaptım negatif çıktı belirtiler var Bir gün gecikti pozitife döner mi bu ay çok umitliyim
Beyyzanurr babyylve_ ay inşallah ya cumaya kadar bekleyip cuma günü tekrar test yapmayı planlıyorum hayırlısı artık
babyylve_ Beyyzanurr 5 Kasım bat im bekliyorum bende gecikmem yok aksine 7 günüm var akşm acile gidcm acaba kanda çıkar mı 😂
babyylve_ Burcu__0506 @Baharaysel3 @Aysezey Suneyeee21hdkmd @Zdiyebiri @Meerrii @Nur67 arkadaşlar üstteki teste baksanıza