123kruvasan babyylve_ stres yapmıyorum ki bilmiyorum sigortamın aktif olmasını bekliyorum öyle gidecem doktora
-sumos- babyylve_ merhabalar bende yerimi alayım O zaman…. benim bata 6 gün var dünden başlayan adet ağrısı çekiyorum göğüsüm sızlıyor ve akıntı var… Bunlar bende genelde gebelik belirtileri ben bu şekilde aslında hamile olduğumu fark ediyorum ama günümü iple çekiyorum
Sarkac Meriveannesi sorma ya vücudumuz bizimle oynuyor resmen en iyisi adetin gecmedini beklmek duzenliyse anlasiliyor ,aten🤗
Sarkac babyylve_ yokckız ben birşey göremedim anlamadım sen diyorsun fala inanma falsız kalma hesabı😁
Sarkac Nur67 geçen ay artimed erken gebelik testi yaptım golgemsi çizgi çıkardı ywlanciymis erkende yapmam tam yalancı
Sizdenbirii1 babyylve_ benimde 7 gün var bi iki gün kasıkta batma gibi bi durum oldu bide bel ağrım oldu onun harici normal😀
Yaprakunallar Adete 4 kala dün prodoctor test yaptık tek çizgi😔 dün geceden beridirde adet olacakmışım gibi his başladı bilirsiniz kasıklarda tuhaf bir his geliyor ağrı desen değil değişik birşey bekliyorum bakalım ama olacağım sanırım adet 😔