11 Ekim regl başlangıç 16sı bitişti.Tekrar regl başlangıö 8 Kasım gösteriyor.Diğer 2 ay Ovülasyon takip yapmıştım olmadı bu ay yapmak istemedim.Ama reglden hemen sonra kasık sancılarım oldu sanırım erken yumurtladım diye düşünüyorum.Yine 2 gün önce regl sızısı gibi ağrım oldu 2-3 gün süren öylesine Ovülasyon testi yaptım koyu çıktı ertesi gün yani dün bi daha yaptım bu sefer yine koyuydu.Sanırım ya yeni yumurtlama oldu yada 2.kez falan diye düşünüyorum.Akşama bir daha Ovülasyon yapıcam bakıcam duruma göre 🤷♀️😊