Rabiya2422 ben perinatoloji uzmanına görünmüştüm. Bana iri bebekte su fazlalığı yapar. Karnın olması gerektiğinden daha gergin ve daha sert olur demişti gerçekten de öyle oldu. Su fazlalığının riski şöyle rahimin kaldırabileceği belli bi ağırlık kapasitesi var su fazla olunca örneğin siz 36 haftalıksınız ama suyunuz olması gerektiğinden çok fazla, rahim kendini 39 40 hissediyormuş ve doğumu başlatabiliyormuş. Bana doktorlar böyle söyledi şu anda 36 haftalığım hala bir sıkıntım yok ben korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum doktorlarımda bana öyle söyledi zaten