Rabiya2422 benimde suyum çok fazlaydı mecburi şeker yüklemesi yaptırdım birşey çıkmadi, ama nts de sancılarim 32 haftadan sonra su fazlalığına bağlı çıkmaya başladi 33. Haftada ℅80 sancılar vardı erken doğum yapacaktım zaten 34 yada 35. Haftada, 33+5 de mecburi erken doğum yaptım.