tunayalin EmineGneDemir insallah en kisa zamanda geer bulantilariniz hic bulanti yasamadim o yuzden bilemiyorum 😑
Sirin Ay bende 9. Haftadayım ne bulantı ne kusma oldu bende endişelendim eşime doktora gidelim dıyordum bişey mi oldu acaba normalmiş demek ki rahatladım valla 😊😊😊
Kbrbrfn Benimde 2.hamileliğim kızımda mide bulantılarım oluyordu ama istifra hiç olmamıştı. Bu gebeliğimde de ne mide bulantısı ne tiksinme kusma vs hiçbişe yaşamadım. Bende herşey normal mi die düşünmedim değil 🙄
Momtobe Haftadayım öğürme dışında hiç bişi olmadı o da yemek yiyemediğimden oluyordu sabahları ne kustum ne midem bulandı
Selinsevener 8+2deyim bazen acıkınca oluyor o da cok hafif ,bişeyler yiyince de geçiyor ,bendede meme hassasiyeti dışında hiç bir belirti yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Gulname tugcemercann amin canım inşallah bugün sadece defne yaprağı aldım aktardan sıcak suda beklettim biraz içtim sanki biraz sakinleştirdi midemi gibi dene sende istersen bi🙂
GlinDirim tunayalin 19+2 haftalık hamileyim çok şükür hiç kusmam baş dönmem filan olmadı hafif sabah bulantılarıyla atlattım ☺
Bsk Hazelgoktas Ozgeeren hic duymamstm ben ole bisi doktorum dusuk tehlikesi demedi hic bugune kadar bugunden sonra da olmaz ins..
Eslim1906 suan 6+3üm hic bulanti yok sadece mide yanmasi var oda biseyler atistirinca geciyor mideyi bos birakmamak lazm azar azar sık sık atistirmak lazim
Esraa_essraa Bnde 10+6yim bulanti kusma yok bndede bnde cok endiseleniyodum yanliz degilmisim sukur.cumartsi randevum var cok heycanliyim baklm😍