tunayalin hay maşaAllah canım 23+2 haftalığım daha 10 gün öncesine kadar bulantı yaşadım illet bişey ilk bebişim hiç birşey yşyemedim tiskindim herseyden ama yavaş yavaş geçiyor bu sıralarda mide ekşimesi başladı 😂😍 + hamilelik tansiyonu çıktı baş dönmrşerim oluyor sonunda yavrularımıza kavusacagımjz için sabırla bekliyoruz ❤