Nazdar72 Fatmahsun öyle mi bende güzel şeyler duymadım ondan ya Medical park cengiz beye gittim oda çok rahat doktor
halimeaydinnn Nazdar72 zilandaydi ozel batmana gecmis eski yerine .. gerci esim israr ediyor onun yanina git diye.artik devlete gidicem ordada baya iyi doktorlar var bence
Aysehuli Dünya hastanesine gidiyorum kendimde sağlıkçıyım çalıştığım iki kadın Doğum uzmanı da Halil beyi önerdi memnunum ben 😊
Kvldn Nazdar72 Bütün doktorları gezdim Yaşamda doğum yapmak istiyorm ama Emire hanımı sevdim sadece Yaşamda doktor yok 😢
Kvldn Nazdar72 Yaşam hastanesinde Zeynep adında doktor mu var yani Birtane daha bayan Doğum doktoru var mı
Kvldn Geçen sene şubatta Medicalparka doğuma gittim ısrarla suni sancı vermek istediler ama benim herşeyim normal ilerliyordu almadım ısrar etmeye devam ettiler orda suyum gelmesine rağmen kalkıp Yaşama gittim öncesinde Emire hanım izindeydi diye bir defalık Melike hocaya randevu almıştm uçak raporu alabilmek için onu arayıp hastayı kabul ediyor musunz diye sordular kabul etti beni cok sükür Yaşamda ebelerle doğum yaptım yaşamın ebeleri harika cok sıcaklar ve ben ordan hiç korkmuyorm Medicalin doğumhanesi bile ürkütücü 2. Gebeliğim şuan 27 haftalık Tekrar Yaşamda doğum yapmak istiyorum yalnız doktor yok Yasemin hanıma gittim cinsiyete erkek dedi 5 gün sonra kız dikişim cok ağrıyor dedim yapabilecek bişey yok dedi bakmadı bile.... cok yazık! Kontrole gittiğimde seni ultrasona almicam dedi her kontrolü ultrasona alamam dedi ama geçen sene Emire hanım kontrolümde bana ultrason resmi bile vermişti ben bu doktora kendimi emanet etmem cok garip geldi 😒 Neyapıcam bilmiyorm Geçen yılla beraber Medicalde Türkan ve Emire hanıma gittim , Dünyada 2 farklı doktora gittim , Yaşamda Melike ve Yasemin hanıma gittim Eşim izin verseydi kesinlikle Ercan Hoca gibisi yok..
Nazdar72 Kvldn yasemin mi kontrolde almıyor ultrasona benimde zeynep hoca çok yoğundu ona gittim iyi gibi geldi
Sibel Kvldn kısmetse ben de Medical de doğum yapmayı planlıyorum ama daha önce hiç muayene olmadım doğum zamanında direk gidersem doktor beni kabul eder mı yanı doğum da doktorun olmasını istıyorum var mı bi bilgınız
Akblt Yaşam Hastanesi ☺️ Yasemin hanıma gidiyorum ben iyi bir doktor bence ilgileniyor sadece talep çok olduğu için fazla yoğun 🤷🏻♀️
Nazdar72 Akblt yoğunluk görmedim onda ben hiç belli bana denk gelmemiş zeynep hoca çok yoğun düşün 2 3 kişi beraber odaya alıyorlar
smyyedmr54 Nazdar72 2-3 kisi muayene olacaksam özelde ne isim var Allah aşkına 🤣🤣 para alıyorlarsa tek tek ilgilenecekler
Sehermelisa Elifzeynepela merhaba canım çağlar mükemmel bir dr bende bir defa gittim çok ilgili ama hijyen kötü olduğu için Zilan has Yüksel beye geçiş yaptım oda çok iyi ve ilgili
Nazdar72 Sehermelisa yüksel bey çok iyi bende çok sevdim ama o hastanede kürtaj olduğum için gitmek istemiyorum oraya keşke başka hastaneye gelse