Nazdar72 oha nasıl yani. Şok oldum . Bilmiyorum doktordan doktora fark var şimdiye kadar oradaki en iyi doktorlara görünüyorum arastirarak gittim çünkü Anıl, Çağlar,Erhan, bu üçü ne gidiyorum birine sıra bulamazsan diğeri. Bende başlarda yaşam hastanesi ne gittim . Ama sonra devlette geçmek istedim. Normal doğurmak için . Ve şuan çok korkuyorum normal doğum dan 😖😶😶😶