Bısey sorcam bnmde sabahtan beri bı akıntı fazlalıgım var ve hapsurdukca daha da cok gelıyor bu iç çamasırım ıslanıyor 32+2 gunluguz asagıya da sancı gıbı bısey giriyor baskı hıssı yürürken zorlanma kontrolum yarın napıcam bekleyıp yarına kadar takıp etsem mı