Maviss718 gıttım doktora sordum suyu ultrasonda normal gorunuyor ama su sızması varsa bız burdan göremiyorum onun bı cıhazı onun ıcın bı hastane soyledı dedı bugunde devam ederse o hastaneye acılden gır suyum geldı de baksınlar tek orda var o cıhaz dedı bugun kontrol edıcem tekrar yıne olursa yarın aabah gıdıcem doktorun dedıgı hastane. Sancın gun ıcınde kasılmaların 3 kereden fazla olursa acıle gıt nstye baglasınlar dedı bnde nstye gırdıgımde sancı cıkmıyor dedım ıhmal etme 3 den fazla bele vurup kasıklarında agrı baskı olursa gecse bıle acıle gel dedı bana bakalım takıpteyım