Zeyy05 ilk hamileliğimde oldu , akşama kadar devam etmişti, akşam gitmiştim bebeğin enfeksiyon kapma riski oluşuyormuş bu durumda antibyotik başlamamız gerekiyor demişlerdi yatış yapmıştık , antibyotik vermişlerdi ertesi günde suni sancı ile doğum gerçekleşti.