Adenmom_ denizleo09 şey var bir de bizim zamanımız da sanki otomatik ana kucağı vardı😂 ay laf anlatmaktan yoruldum adama 😂
Adenmom_ tatlibebegim_ ay ben buna hiç söz veremiyorum çünkü ailenin ilk torunu ben almasam bile muhakkak alacaklar o yüzden büyük ihtimal bizim de sonumuz kucak alışkanlığı olacak 😂
Adenmom_ Mervealya1992 ilk açtığımız da bize de az geldi sonra eşim yükseltti biraz evet çok yüksek bir sesi yok sessiz bir ortam olmalı sanırım rahatça duyulması için
Mervealya1992 Adenmom_ bakalım doğmasına daha cok var ozaman bellı olur higiigig bebek duysunda hhaha
denizleo09 Adenmom_ evet 😂😂 Benimde 2.gebeligim diyor ki öteki çocukta bunları mı almıştık. Öteki çocukta bunlar mı vardı 11 sene önceydi 😂😂 Teknolojiden hiç mi faydalanmayalım 😂
Dilek_04 Adenmom_ güle güle kullanın bende aldım bebiş doğunda kulanacaz bakalım inşallah sever 🥰 sevmez diye korkuyorum biraz 😅
Adenmom_ Dilek_04 ben de çok korkuyorum çünkü eşimin çenesinden kurtulamam inşallah çok severler amiiiin😂
Dilek_04 Adenmom_ en korktuğum şey o ztn 😅 almadan önce öve öve bitiremedim. Aldıktan sonra bebek sevmeyebilirmiş içinde durmayan bebekler varmış duyunca biraz korktum 😅😅 aldım bari boşa gitmese.
Adenmom_ gktgmom benim de ilk gebeliğim ama bir cesaret var ben de 😂 umarım doğumdan sonra oturup ağlamam 😂
gktgmom Adenmom_ ya valla inşallah bende ağlamam bir yandan korkularım endişelerim var ama bir yandan da her şeyin üstesinden gelebileceğimi düşünüyorum kaç haftalıksınız ☺️
Adenmom_ gktgmom 33 haftalık olduk bu gün ben her ne kadar korksam da cesaretli olmaya çalışıyorum , umarım herşey çok güzel ve kolay olur bizim için ☺️🤲🏻 siz kaç haftalıksınız
Cimenn1223 Adenmom_ aynisini bende aldm 2.bebegime kullanicaz Allahin izniyle inşAllah sever bazi bebekler malesef sevmeyince durmuyor
Adenmom_ Dilek_04 biz heves ediyoruz da bakalım bizim bebeler nasıl olacak 😂 hepsi sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🫶