Adenmom_ Bu gün geldi kızlar kurduk henüz kızımız doğmadığı için kullanamadık ama güzel bir ürüne benziyor müzikli olması falan çok hoşuma gitti
perihankrkya Adenmom_ evet ben cok begendim memnun kaldim ben denemesini bile arkadasimin 2 aylik bebisinde yaptim cok kaliteli güzel ins bebislerimizde sever 🫶🏻
ipeklinaismom Adenmom_ bizde kullanıyoruz ama bazen bunda değil ayakta sallanmak istiyo çözüm değil yani 😅
tatlibebegim_ Adenmom_ benim bebeğim bi iki defa kullandı sevmedi içinde 5 dkden fazla durmadı boşuna almış olduk kutusuna geri kaldırdım inşallah sizin bebeğiniz sever🤭
gktgmom Adenmom_ bende her aldığım ürünü sallanabilen tercih ettim hem beşiğini hem park yatağını hemde elektrikli ana kucağını umarım severler güle güle kullanın 🌸
Adenmom_ gktgmom ben de öyle yaptım daha kolaylık olacağını düşünüyorum en azından sallanırken bir işimi halledebilirim diye düşündüm , umarım severler hepimiz inşallah ☺️
ipeklinaismom Adenmom_ ah bende ama yok yani evde ondan var park yatak var Montessori yatak var sepet beşik var ama o şuan salonda yerde oyun matinin üstünde uyuyo😅
tatlibebegim_ Adenmom_ bende çok hevesle almıştım iş yaparken yanımda durur falan diye ama sonuç ayakta sallanmak oldu belkide ona alıştığı için sevmedi😂
Adenmom_ tatlibebegim_ ben de böyle düşünerek aldım aslında belki benim kızım sever ya umut fakirin ekmeğidir 😂
tatlibebegim_ Adenmom_ aynen kucağa alıştırma inmek bilmiyolar sonra benim ki öyle yapışık ikizim şuanda 3 aylık doğduğu günden beri kucakta uyku dışında 😂
denizleo09 Adenmom_ bizde dün kurduk sağlıkla kullansınlar inşallah içini dolu görmek de nasip olsun hepimize 🧿 Eşim bunu asla kullanmayacak diye diye aldı canım oğlusum babasını utandırır inşallah 😂
Adenmom_ denizleo09 ay tüm eşler aynı mı ya 😂 kurduk ben hayran hayran bakarken diyor ki kullanmayacak biliyorum 😂 umarım utandırırlar 😂
milaeqq Adenmom_ Yaa ben de almak istiyor(dum)um ama 38 haftalık oldu çok mu geç artık almak için bilemiyorum 😂 İçinde de görmek nasip olsun umarım 🙏🏻♥️
Adenmom_ tatlibebegim_ ay ben buna hiç söz veremiyorum çünkü ailenin ilk torunu ben almasam bile muhakkak alacaklar o yüzden büyük ihtimal bizim de sonumuz kucak alışkanlığı olacak 😂
Mervealya1992 Adenmom_ bende aldımda bana sesi cok az geldı bluetotla baglanınca hıc cıkmıyor gibi sendede olemi
Adenmom_ Mervealya1992 ilk açtığımız da bize de az geldi sonra eşim yükseltti biraz evet çok yüksek bir sesi yok sessiz bir ortam olmalı sanırım rahatça duyulması için
Zeynep1601 Adenmom_ haha tecrübeli anne olaraj ne yazikki seven çok az bebe var benim oğlum hiç sevmedi sizin bebeğiniz insallah o azınlıkta olur😀😂