Arkadaşlar konuyla alakalı değil ama bişey sormak istiyorum benim 3. Gebeliğim ilk defa devlet hastanesi takipliyim ve orda doğum yapicam haftaya doğumum var Allah nasip ederse.ben detaylı ultrasona filan hep devlette gittim su an içimde bir pişmanlık var keşke bokac kez özele kontrole gitseydim en azinda detayliyi özelde yaptirsaydim bir şey olsaydı farkederlerdi degilmi devlet Hastanesi’nde de sanki çok kısa bakıyorlar öylesine bakiyolar gibi bişeyler eksik gibi hep şimdi korkum ya bişey vardida gormedilerse filan gibi olmaz değil mi böyle bişey içimin rahatlamasına ihtiyacım var🥺