tatlibebegim_ fazla kilo almıyordu zaten son haftalarda 2900 doğdu canım sezeryanı da doktorum göbekten iğne kullandığım için bide tansiyonum çıkıyordu son haftalarda sezeryan önerdi ama bana bıraksaydı da sezeryan isteyecektim kolay da geçti şükür düşündüğüm gibi değildi