tatlibebegim_ evet sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değil. Çatı muaynesi esnasında kendimi çok sıktım galiba doktor doğru düzgün muayne edemedi ve yarıda kaldı . Daha sonra da büyük ihtimalle yapamazsın normal dedi daha fazla da beklemek istemedim kaka yapma gibi durumlar oluyormus biz de sezeryan günü kararlastirdik