ipeklinaismom Mehtapayaz12 belli olunca yazar mısınız merak ediyorum banada 15 Nisan verdi 38+3 oluyo 11inde son kontrolum var o zamanda bişey görürsem alabilirim dedi belirsiz gibi de öyle bekliyorum
Papatya8698 ipeklinaismom yaaa benimki 11 inde kontrol doğru gitmeyen bir şey olursa alırız dedi kaç kilo oldu bebişiniz
fundatlas ipeklinaismom 38+1 ayın 15ine kadar gelmezse karar veririz dedi doktorum, artık suni sancıyla mı doğurtur sezeryanle mi alır bilmiyorum 🥺 inşallah o zamana kadar kendi gelir oğlum 🙏🏻
fundatlas Umut_aras evet aslında 18inde tam 40 oluyo ama heralde 15inde 18ine gün verir suni dener diye düşünüyorum çünkü fazlasıyla normal doğum yanlısı 🥲
ipeklinaismom Papatya8698 benimde sürekli aynı diyo gün 15 ama bişey olursa alırız modunda bugün gittim 37+2 2600 çıktı
Gizemmnur- ipeklinaismom yeni 37 oldum bende yarın kontrolüm var bebiş donmemisse eğer gün alırız demişti doktorum ama bilmiyorum bakalım yarın ne olcak