Balparem nunusmom benimde 34+3 aynıymış tarihlerimiz cinsiyetinizi merak ettim benimki erkek olucak 🩵🥰
Belmamelek 38 olcam son zaman 19 gün kaldı gecmrk bilmiyo Miyde bulantısi mahval oldum kizimda bu kadar değildim erkek çok farklı sağlıklı gelsin miniğim ♥️💐
nunusmom Belmamelek ay kız erkek farketmiylr ya bnm ilk kızdı ve çok rahat kolay geçti bu da kız ama bu da mide bulantı yanma ağrı kramp ne ararsan var 😂 sağlıcakla gelsinler inşallah🤲 🤍🎀
Balparem nunusmom evet ilk olucak daha once 3 kaybım var ilk sağlıklı gebeliğim.Allah izin verirse bunu alacagiz kucağınıza insallah 🥹🤲🏻
Elsa2019 nunusmom evet ama keşke zamana yayarak yapsaydım daha çok var nasıl vakit geçecek bilmiyorum . Dondurucuda yer kalmadı artık bir şeyler de yapamıyorum 😂
nunusmom eda9616 aynen öyle bu hafta tembelliği bırakıp hazırlığa bailayacagım 😂 amin cümlemiz inşallah 🤍🎀🤲🏻
AasenaD nunusmom denemeye çaliştım açılmadı maalesef baştan öyle sorucaktım olmadı diye böyle yazdım zaten 😔
nunusmom AasenaD forum sayfasına girdiğinizde sağ üst köşedeki butona basarsanız oradan yeni port açabilirsinz 😇
nunusmom 20023kb inşallah çabucak geçer vakit zira şnsan heyecandan bekleyemiyor 😅🤭🤭 sağlıkla kavusun inşallah🤍
Rabia_onur6161 Ben de 38+5 deyim çarşamba günü sabah anastezi doktoru ile görüşeceğim cuma günü de doğum yani 3 4 gün kaldı 🥳🥳
nunusmom Esracmm 😂😂bnde basasım geliyoe bir basıp sonra yanlışlıkla basmısım dşy geri dönebilir miyim acabaa 😂