Niye herkes sabızsızca bekliyo doğumu bilmem, ben o kadar seviyorumki hamileliği oğlumun doğumuna yakın üzülmüştüm hamileliğim bitiyo diye şuanda ikinciye hamileyim zaman sanki su gibi 19. Haftaya gelmişim bile çok güzel bi duygu bedeninde bebeğinle yaşamak, etraftan tatlış bakışlar eşin ekstra ilgisi vs 🫠 hamilelik 1 sene olsun plis 🙃