Ebru3457 nunusmom amin canım inşallah ya doğum başladığını anlayamazsam diye korkuyorum bazen ilk olduğu için ama bakalım nasıl olucak
nunusmom Ebru3457 ay bnde ilkinde öyle düşünürdğm ama sancılsrın gelince anlıyorsun tmm bu doğum sancısı diyorsun 😂😂😂 şimdi 2. bnm ama yine ya anlamazsa diyorum yani 😂😂
yenianne57 Bende 39 a dün girdim bi kaç gündürde sancım vardı yalancı diye bi şekilde idare ettim dün akşam artık belime de ağrı girince dayanamadım acilden giriş yaptım sancım yoktu ama açılmam vardı yatışım yapıldı ve doğum yaptım 🙏🏻 🥰
Sumeyyebeykoz nunusmom bende 38+1im bugün gittim kan idrar testi verdim nst çekildim ekg çekildim tansiyon baktırdım anesteziye gittim imza verdim sonuçlarım bakıldı ve bir sorun çıkmadı sezeryanım onaylandı Allah izin verirse 8 gün sonra evladımı kucağıma alıyorum🤲🏻💙
nunusmom Sumeyyebeykoz ayy ne güzel maşallah gün de belli olunca yine beklemem daha kolay olur normal de ne zmn belli değil belirsizlik kötü 😂 sabırsız biriyim bn 😂😂😂
Ebru3457 nunusmom 😂😂 bakalım canım inşallah anlarım zamanı yaklaşıyor ha geldi gelicek o yüzden daha çok telaş basıyor
Sumeyyebeykoz nunusmom gününü bilince daha zor gün geçmiyor ben bugünü zor akşam ettim normalde hemen 1 hafta geçerdi bugün bana 1 sene gibi geldi. Evet itiraf ediyorum çok sabırsız biriyim😅
Benusi6535 nunusmom yok hayır normal dogum istiyorum bi sknti çıkmazsa eğer sağlıkla allalim bebislerimizi kucagimiza🥰🤲🤲
AasenaD Merhabalar, cümleten iyisinizdir inşaALLAH İstanbul da doğum için iyi bir şehir Hastanesi veyahut devlet hastanesi öneriler var mı ? Özel istemiyoruz da.
AasenaD Merhabalar, cümleten iyisinizdir inşaALLAH İstanbul da doğum için iyi bir şehir Hastanesi veyahut devlet hastanesi öneriler var mı ? Özel istemiyoruz da.
nunusmom AasenaD istanbulda değilüm maalesef bilgim yok o yüzden ama eğer ayrı bir post açıp sorarsanız daha fazla kişiye ulaşabilirsiiz. Hem istanbulda olup bilgisi olanlar cevpa verir ☺😇
AasenaD nunusmom denemeye çaliştım açılmadı maalesef baştan öyle sorucaktım olmadı diye böyle yazdım zaten 😔
Bircanm isum bana görede koca 8 ay geçti son 1 ay geçmiyor 😅 bir an önce doğsun diye bekliyorum ama yok sağlıkla alalım kucaklarimiza ❤️🥰