RezMom ben araştırmada yaptım afedersin ağzıma şey yaptılar, asla önermiyorum hemşireler ebeler çok kötü sürekli gelip azarladılar beceriksiz lafını bile duydum düşün. Ailem 14 saat doğumhanenin kapısında bekledi insan yerine koyup bilgi bile vermemişler, beni çıkarıp özele götürmek istemişler ama yalan söyleyip doğum başladı artık çıkaramayız demişler ailemi oyalamışlar bana suniyi bastılar 12 saat sancı çektim bi oda da tek başıma. Sana tek tavsiyem maddi durumun varsa özele git benim doğumum tam bit travma