Srylcnkya mrsmom_ bnmde ilk sene çocuğum küçük olduğu için evden çıkmadım sonra sonra çıktık çevre olunca öyle takıldık gidiyoruz canm 😂😂😂 ama gelirsen dediğim gibi tanışırız canm hayırlısı olsun hakkınızda rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
mrsmom_ Srylcnkya amiinnn inşallah cok teşekkür ederim 🥰🤗. Daha cok var belli olmasina ama haberlesiriz inşallah 🥰
Srylcnkya mrsmom_ gelir gelir canm hayırlısı ile inşallah normal tabiki ilk gebelik 🤭 heycan dorukta 🥰🥰 ben 14 haftalık canm ikinci gelebeligim 🤭🤭
mrsmom_ Srylcnkya ay inşallah ya 🥰 heyecandan ziyade doguramama korkusu doktor iri bebek cikmaya bilir dedi korktum🥲 masallah seninde Allah bağışlasın 🥰
Srylcnkya mrsmom_ korkma canm sakin sezeryan da olsan toparlarsin inşallah relax korkulacak bişi yok bebeğini kucağına alınca tüm ağrıların acıların gidiyor inan hemen unutuyorsun zaten bebeğini ilk sana gösterdikleri de o mutluluk o kokusu sana yanasmasi Allah’ım ayyy mis mis rabbim hepimizin evlatlarını sağ sağlım kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏
imbrosmerve Havvakc yani Ağrı merkezdeyim ben ama burda hiç imkan yok. yani alışveriş eğlence gezme tozma açısından hiçbir imkan yok. hava desen kasım aralık gibi bi başlıyo kar, nisana kadar yerde kar var şakasız😂 ve -20 -25 derece. çanakkaleli biri olarak ben sudan çıkmış balığa döndüm😂😂
imbrosmerve mrsmom_ Hava şartları, imkanları, insanı… Yani -20 -25 derece havalar, 5-6 ay yerde kar var, gezmeye yer yok, alışveriş yapmaya yer yok. yani ben Ağrı’dan nefret ettim🥲
Koncuy69 birkimseee bende akçakaledeyim canım. Academiada Fatma hocaya başladım. Şimdilik iyi gibi bakalım zaman ne gösterecek.