Muş merkezdeyim. Kiralar 5-7 arası ortalama duyduğum kadarıyla. Sosyal aktivite çok yok konser tiyatro nadir oluyor bi sinemamız var :) İhtiyaçlara ulaşmak kolay her şey bir caddede, dışarda yemek batıya göre çok çok ucuz. Çocuk parkı çok az.. Ben çok iyi insanla karşılaşamadım maalesef ama benden de alakalı olabilir biraz çekiyorum 😂 Biraz arkadaş vs. edindikten sonra o kadar zor değil burada yaşamak. Kolay bir şehir yalnızca insanları çok köylü rahatlıkları, gevşekliklikleri çok fazla, asla kibarlığa gelemiyorlar. Esnaf para kazanmamak için her türlü şeyi yapıyor bir şey soruyorsun mal gibi yüzüne bakıyor 😂 Kısaca ben kendi halimde, eşimin birkaç tanıdığıyla takılırım öyle günlerim geçer derseniz bulunmaz nimet Muş halkına karışırsanız biraz zorluk çekebilirsiniz adapte konusunda. Allah iyilerle karşılaştırsın hepimizi.