Gebelik haftanız daha geride olsa nipt yaptırın derdim ama ben 17.haftada yaptırdım, sonrasında yaptırmamın da gereği yokmuş diye düşündüm daha test sonucu gelmeden. Çünkü hareketlerini falan hissetmeye başlamıştım, gebeliği sonlandıramazdım muhtemelen sonuç kötü gelse bile. Tek avantajı, içimin rahatlaması oldu. Aylarca o soru işaretiyle yaşayacaktım yaptırmasaydım.
Sizin zaten doğuma çok az kalmış, test sonucu 10-15 günde geliyor. Belki de doğurmuş olacaksınız o zamana kadar. Yani test sonucu olumsuz gelse sonlandırmayı düşünüyor musunuz bilmiyorum. Sadece sonucu bilip doğuma ona göre gireyim diyorsanız süre bakımından hiçbir anlamı yok bence.