Sana şöyle diyim endişeni çok iyi anlayan birisi benimdir. Çünkü 8 aylık olacak ilk bebeğimi ölü doğum yaptım 2 sene kadar önce. Çünkü çok nadir bir sendrom vardı ve zihinsel bedensel %80 özür yapan. Şöyle diyim o zaman ben özel hastane çalışanıydım hep özele gidiyordum ve ultrason bulguları her şeyi uyumluydu. Ensesi burnu kolu bacağı kilosu. Hatta bu sendrom bebekler nadir vakalar mış ama doğunca düşük kilo doğarlar mış benim bebeğim doğduğunda kilosu haftası ile uyumluydu. Yani şöyle diyim her şey normal bile olsa olacaksa oluyor. Sonra biz eşimle çok araştırma yaptırdık kendimize ama hep doktorlar rastgele olan bir durum dediler yumurta ve sperm oluşurken mikrodelesyon sendromu bu genlerde silinme olmuş. Şimdi 6 aylık hamileyim tekrar ve amniyosentez + fısh + en son Mıcroaary testi yaptırdım. 2.5 ay bu sonuçları bekledim yine aynı stresle temiz geldi şükür ama yine Allah sonumuzu hayır etsin cümlemizin. Belki kimine ters dini açıdan vs. Ama ben o derece tedavisi olmayan bir engel durumda çocuğumu görmek istemedim. Çok uğraştım çok doktor çok şehir gezdim amniyosentez o bebeğime 3 kere farklı şehirlerde yaptrdım en iyi genetik uzmanları buldum görüştüm ama sonuç değişmedi. Şimdi senin durumunu anlıyorum. Ama içinden ne geliyorsa öyle yap.