Ben de bu hafta içi spiral olucam beni çok korkuttular felç kalınıyor diye devamlı ağlıyorum panik atağım var doktorum genel yapamam dedi ilaç alerjim var benim bir ağrı kesiciye onu vuramayız acıdan gözün görmez genel olmaz dedi spinal yapıcaz dedi :( keşke kimse akıl vermese negatif olarak sadece pozitif yorumlar görseydik korkmazdık