Sdyyld hanımefendi ters birşey söylemedim bu öfkeniz neden neden bu kadar gerginsiniz üslubunuz sağlık çalışanına hicte yakışmayan bir üslup önce bi üslubunuzu tartışalım burda meslekten öte hepimiz birer anneyiz meslek yada diploma yaristirmiyoruz sağlık çalışanı olmanız kuaforle aynı dili konuşmuyor olmaniz anlamına gelmiyor bu kadar öfke bünyeye zarar bende fikrimi belirttim fakat bana ilk tepkili cevabı yazan sizsiniz dikkatinizi çekerim umarım spinal diye hayal ettiğiniz doğuma mecburi bı sebepten genel anestezi almak zorunda kalmazsınız