Zumra_zelal3 doğuma kadar kullandın. Ayriyeten herkes folik asit alıyor zaten. Ayriyeten folik asit isimli ilaç almanız gerekmiyor ki demir ilacında da var folik asit, multivitaminde de var. Kullanmadım bişey olmadı veya kullanmayın yiyeceklerden alırsınız vb tarzı akıllı arkadaşlar bu ilaçların içerisinde de folik asiti alıyor zaten . Fakat ilk 12 hafta çok önemli problem yalama ihtimaliniz var da yok da olursa detaylı da öğrenirsini veya iyi bir doktorsa cihazı iyiyse görebilir. Eksikliği Ciddi rahatsızlıklara yol açar. Dua edin bol bol inşallah yaşamazsınız bir şey