Rojda09 Özellikle bisey yemedim.Cunku 1 ay ne yiyip içtiysem asla kilo almamisti çok az alıyordu.Doktor genetik olunca anne beslenmesi ile hiçbir alakası yok dedi.Extra bisey yapmıyorum.D vitamini,omega 3,multivitamin sürekli kullanıyorum.
Amin cümlemiz inşallah 🙏