Maalesef görümcem de kullanmamış daha doğrusu o bana hiçbir doktor söylemedi diyor bilmiyorum doğru yalan kızının sırtında açıklık vardı kaç doktora da gittiyse aldır bunu doğsada yaşamaz dediler doğdu ve 48 saat içinde ameliyata aldılar şuna 4,5 yaşında yürüyemiyor maalesef ayağının birini diz kapağından kilitleyemiyor yani sürekli fizik tedavi görüyor ve tuvaletinin geldiğini bilemezmiş böyle bebekler sürekli bez kullanıyorlar eskisi gibi besinlerden alamıyoruz vitaminlerimizi bana gebelik düşünüyorum dediğimde sağlık ocağındaki ebe herkes söylemiyor ama şimdiden folik asit başla çok önemli gebelikte demişti